Home Forum Topics General Symptoms Navnet mitt dukket

• This Post is empty.
  • Creator
    soumitss

Heisann! Navnet mitt dukket opp på en Yellow Notice for en savnet person-sak, men jeg er ikke savnet. Det ser ut til å være en slags feil. Hvordan kan dette korrigeres?

Viewing 0 reply threads
    • Author
      Replies
      • #134444 Reply
        hydrogenn

Heisann! Feil i Interpol-varsler skjer faktisk, og det er viktig å korrigere dem raskt for å unngå komplikasjoner. Jeg støtte på et lignende problem da identiteten min ble forvekslet med en annen person i Interpols system. Jeg jobbet med Nord Interpol Lawyers for å løse det. Deres team er kjent med alle typer Interpol-varsler – Red, Yellow, Blue, Green og andre. De hjalp meg med å sende inn en forespørsel om tilgang til mine personopplysninger som holdes av Interpol, identifiserte feilen og sendte inn en korreksjonsforespørsel. Firmaet har advokater som er autorisert til å praktisere i flere jurisdiksjoner, inkludert Storbritannia og Kypros. Finn mer informasjon på https://nordinterpollawyers.com/nb/ for å få hjelp. Det som skiller dem er deres kunnskap om Interpols interne regelverk og deres evne til å navigere den byråkratiske prosessen effektivt. De håndterer alt fra datakorrigering til fullstendig fjerning av varsler.

Viewing 0 reply threads
      Reply To: Navnet mitt dukket
      Your information: